Masz pytanie?

Masz pytanie?

Aktualności

Jak wygląda partnerstwo z Interfilter Group?

Partnerstwo z Interfilter Group

Jak wygląda partnerstwo z Interfilter Group? Nasz kolega Mats Verbrugge, Kierownik Sprzedaży Obszaru dla większości naszych relacji w branży HVAC, chętnie opowie Państwu wszystko na ten temat w poniższym blogu. W ten sposób otrzymają Państwo wyobrażenie o naszym podejściu do partnerstwa, które ma na celu jak najlepsze prowadzenie współpracy dla wszystkich stron.

Jak wygląda partnerstwo z Interfilter Group i dlaczego dążymy do trwałych relacji?

Partnerstwo’ to słowo, które często pada w Interfilter Group. Wynika to z faktu, że zawsze staramy się je budować i utrzymywać z naszymi relacjami. Oczywiście naszym głównym celem jest optymalizacja warunków wewnętrznych na różnych rodzajach miejsc poprzez sprzedaż naszych filtrów powietrza. Jesteśmy i pozostaniemy największymi zwolennikami czystego powietrza! Jednakże o trwałych partnerstwach także bardzo wysoko nas trzymamy. Zawsze dążymy do długotrwałych współprac, w których podejmowane są wszystkie możliwe działania, aby wszystko przebiegło jak najbardziej sprawnie dla wszystkich stron. Chcemy być postrzegani jako ‘partner’, a nie tylko jako ‘dostawca’. Dzięki dzieleniu się zdobytą wiedzą i ekspertyzą staramy się jak najlepiej obsłużyć nasze relacje, tak aby one z kolei mogły to zrobić dla swoich własnych klientów (często końcowych użytkowników naszych filtrów powietrza). Dodatkowo, odciążanie w trakcie współpracy jest czymś, co wiele firm twierdzi, że potrafią i chcą zrobić. Niestety praktyka pokazuje, że często nie jest to spełniane. Poprzez słuchanie uważne potrzeb i oczekiwań naszych relacji oraz jasne określenie, w czym możemy pomóc, uważamy, że nasze relacje mogą zostać w miarę możliwości odciążone. Uważamy, że to, a także nasz otwarty i transparentny sposób komunikowania się, sprawia, że nasze relacje decydują się na długotrwałe partnerstwo z Interfilter. 

Jaki jest Twój sposób postępowania w tym zakresie? Jak dbasz o najlepszą współpracę między Interfilter a jej klientami?

Uważam, że bardzo ważne jest, aby poznać organizację stojącą za naszymi relacjami. Chcę wiedzieć, w jaki sposób najlepiej chcieliby być obsługiwani i zawsze jestem ciekawy, jaka jest wizja naszych relacji w zakresie osiągania naszego wspólnego celu; czyli jak najlepsze obsłużenie klientów naszych klientów. Aby to osiągnąć, osobiście zawsze lubię od czasu do czasu spotkać się na żywo. Oczywiście chętnie odwiedzam naszych klientów, aby lepiej poznać firmę. Zawsze pytam także, czy chcą zobaczyć, jak działa nasza firma od kuchni. To w naszej opinii buduje więź zaufania. Dodatkowo, jestem/my (prawie) dostępni 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jeśli wylot wentylatora zostanie zanieczyszczony w sobotę i jednostka musi działać tego samego weekendu, to nawet wsiadam od razu do samochodu i dbam o to, aby nowy filtr został zamontowany tego samego dnia. Robię wszystko, aby pomóc naszym relacjom, to dla mnie tak ważne! Złożone sytuacje zawsze się zdarzają. To nieuniknione w współpracy. Chodzi tylko o to, jak wspólnie je rozwiązujemy. Zwłaszcza termin -wspólnie- występuje w moim słowniku bardzo często. Uważam, że dobra współpraca opiera się na wspólnym podejściu. Razem jesteśmy silni.   

Jak ważny jest dla Ciebie kontakt z naszymi klientami?

Jest dla mnie istotne, aby wiedzieć, czego się od siebie oczekuje. Znać oczekiwania i to, czego nie chce się. Zazwyczaj przyjmuję nieformalne podejście, w którym w pewnym stopniu poznaję osobę/osoby, z którymi współpracuję. 

Jak podchodzisz do projektów zrównoważonego rozwoju u swoich klientów?

W tych zabieganych czasach związanych z energią, obecnie często pracujemy z naszymi partnerami (instalacyjnymi) nad planami zrównoważonego rozwoju dla różnych lokalizacji w całej Holandii. Nasze energooszczędne filtry doskonale pasują do prac modernizacyjnych, energetyzacji i rekonstrukcji, jakie nasi partnerzy wykonują na istniejących, zwłaszcza przestarzałych systemach klimatyzacji. Poprzez ową współpracę i połączenie sił i ekspertyz osiągamy zawsze pożądane rezultaty.

Jak dbasz o zaangażowanie klientów?

Uważam, że zaangażowanie jest naturalną konsekwencją, gdy się siebie poznaje i wie, jak każdy myśli i jak najlepiej wypełnić współpracę. Jak już wcześniej wspomniałem, dla mnie istotne jest dobre poznanie organizacji stojącej za klientem.

W czym, Twoim zdaniem, się wyróżniamy, jako Interfilter Group?

Orientacja na obsługę klienta połączona z reagowaniem na potrzeby i oczekiwania. Dobrze rozumieć, czego rynek oczekuje, jest kluczowe. Śmiem powiedzieć, że jesteśmy liderem w tej dziedzinie na rynku. Wsparcie przez naszą otwartość i uczciwość w komunikacji (to, co widzisz, to, co dostajesz) czyni nas godnymi zaufania partnerami, na których zawsze można polegać. Nie tylko dzisiaj, ale również jutro i w przyszłym roku.

W jaki sposób jesteśmy innowacyjni dla naszych klientów?

Ze względu na coraz większą wiedzę na temat szkodliwości wdychania pyłów finansowych dla nas, ludzi, oraz na to, że powietrze wokół nas staje się coraz bardziej zanieczyszczone, zalecenia dotyczące tego, jak najlepiej chronić się przed tym bardzo niebezpiecznym (ultra)drobinkami stały się coraz bardziej restrykcyjne. Nasz dział techniczny dokładnie monitoruje tę sytuację i zapewnia, że nasze filtry zawsze dobrze sprawują się w odpowiedniej sytuacji. Aby osiągnąć ten cel, skupiamy się na najnowszych zaleceniach i normach w dziedzinie filtracji powietrza. Oczywiście musimy również radzić sobie z nieprzewidywalnymi wydarzeniami na całym świecie, takimi jak pandemia, wojna we wschodniej Europie czy eskalacja problemów z zanieczyszczonymi skraplaczami jednostek chłodniczych na dachach największych centrów danych... zawsze reagujemy na bieżące wydarzenia. Nazywamy to innowacyjnością. 😁

Pozostań na bieżąco i zapisz się do newslettera