Zaczęliśmy znowu pełni nadziei: "nowa runda, nowe szanse"! Miejmy nadzieję, że 2021 będzie inny niż ubiegły rok. Jednak to, co na pewno będzie takie samo, to ciągła presja ze strony klientów i partnerów, którzy oczekują szybkiej obsługi. Obecnie oczekujemy od siebie nawzajem, że wszystko będzie załatwiane tak efektywnie, tanio i przede wszystkim najszybciej jak to możliwe. Dziś chciałbym przyjrzeć się temu, co rozumiemy pod pojęciem "szybka obsługa", aby pokazać, dlaczego jesteśmy również odpowiednim partnerem w tej dziedzinie.
Czas reakcji
Dobra współpraca zaczyna się zawsze od pierwszego kontaktu. Dla nas bardzo ważne jest, abyście szybko i jasno otrzymywali odpowiedzi na wszystkie Wasze pytania. Naszym celem jest zawsze udzielenie Wam odpowiedzi w ciągu dwóch godzin. Obejmuje to oferty, potwierdzenia zamówienia, ale oczywiści także wszystkie inne odpowiedzi na Wasze pytania i uwagi. Dobra i szybka komunikacja ma dla nas duże znaczenie w całym okresie naszego partnerstwa.
Dobra dostępność
Istnieje wiele możliwości skontaktowania się z nami. Jesteśmy dostępni przez telefon, e-mail, WhatsApp oraz funkcję czatu na naszej stronie internetowej. Możecie zawsze liczyć na natychmiastową pomoc od nas, gdziekolwiek jesteście w danym momencie. Jesteśmy zawsze dostępni i gotowi do pomocy.
Krótkie terminy dostawy
Dzięki dużej ilości standardowych filtrów dostępnych od ręki, możemy dostarczyć je do Was następnego dnia do Waszego domu lub wybranej lokalizacji. Możemy dostarczyć je przed określonym czasem, do Waszych montażystów albo kontaktu ze strony Waszego klienta. Jesteśmy także w stanie szybko pomóc przy specjalnie wykonanych filtrach poza standardem. We współpracy z naszym partnerem Deltrian Nederland, uruchomiliśmy własną linię produkcyjną w zeszłym roku. Obecnie działa ona na pełnych obrotach, dzięki czemu jesteśmy w stanie dostarczyć większość specjalnych filtrów w ciągu pięciu dni roboczych. Gdy jest naprawdę pilne, staramy się przygotować tak zwane "zamówienia pilne" nawet w ciągu 24 godzin. W takich sytuacjach prosimy o natychmiastowy kontakt, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie. Wasze zamówienia są starannie zapakowane z jasnym oznaczeniem na odpowiednią lokalizację. Waszym montażystom ułatwia to pracę, nie muszą zastanawiać się, do jakiego projektu bądź jednostki wentylacyjnej kierowane są filtry.
Podsumowanie
Wyżej wymienione kwestie sprawiają, że śmiem twierdzić, iż dzięki naszej szybkiej obsłudze (w ogólnym sensie) jesteśmy w stanie pomóc Wam w stopniu, który pozwoli Wam z kolei zapewnić taką samą obsługę Waszym klientom. Uśmiech na Waszej i na twarzy Waszych klientów. To jest to, czego Interfilter Group chce osiągnąć i na co codziennie ciężko pracujemy. Przyjemna i trwała współpraca, w której wszystkie zaangażowane strony współpracują w przyjemny i satysfakcjonujący sposób, to moim zdaniem jest to, o co w tym wszystkim chodzi.
Pospieszne decyzje rzadko kiedy są dobre, ale nawet w przypadku pilnego zapotrzebowania, jesteście we właściwym miejscu. Skontaktujcie się ze mną pilnie, jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o naszej szybkiej obsłudze.